Driver"samling"
Fra : Jebir

Dato : 21-10-09 13:17

Hejsa!

Jeg har hjulpet en bekendt med at formattere en computer et par gange over
det sidste års tid. Sidst fandt vi de enkelte drivere, da han ikke lige
havde nogen cd'er eller noget til maskinen.
Der sidder et ASUS A8N VM CSM motherboard i - er der nogen der kan linke til
et sted hvor jeg evt. kan finde en samling af drivere til dette kort, da det
må være mere simpelt end at skulle finde hver driver for sig selv (da han
desværre havde forlist den cd vi lavede sidst, hehe)?

På forhånd tak,
Jebir

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-10-09 13:21

"Jebir" <jebir@jebir.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> dette kort, da det må være mere simpelt end at skulle finde hver
> driver for sig selv (da han desværre havde forlist den cd vi lavede

Asus har sikkert alle driverne til de enkelte komponenter der nu er på
bundkortet.

Men Asus har sikkert ikke de mest opdaterede drivere som kræver at du selv
bruger tid på at søge rundt. Og så mange er der vel heller ikke tale om?
chipset, lyd, netkort og grafik (og mindst 2 af driverne skal endda hentes
fra samme site).

Nu skriver du ikke hvilket OS, men for XP kan man jo ty til driverpacks.net

--
Bjarke Andersen

Fra : jk

Dato : 21-10-09 13:45

On Wed, 21 Oct 2009 14:16:46 +0200, "Jebir" <jebir@jebir.dk> wrote:

> [...]
>må være mere simpelt end at skulle finde hver driver for sig selv (da han
>desværre havde forlist den cd vi lavede sidst, hehe)?

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Vælg:
motherboard
socket 939
A8N-VM CSM

dernæst OS f.eks. XP

Det meste er fra midten af 2006.

mvh

John

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-10-09 17:40

Jebir wrote:
> [...]
> kort, da det må være mere simpelt end at skulle finde hver driver for
> sig selv (da han desværre havde forlist den cd vi lavede sidst, hehe)?

Se på ASUS hjemmeside:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Mvh, Erik

Fra : Fynbo

Dato : 22-10-09 08:42

"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> da det må være mere simpelt end at skulle finde hver driver for sig selv
> (da han desværre havde forlist den cd vi lavede sidst, hehe)?

Som de andre skriver. Søg...
Opret evt. en lille partition på harddisken hvor du kan gemme drivere på.
Så er du fri for at skulle lede efter skiver og søge nettet igennem næste
gang.

EASEUS Partition Master 3.5 Home er gratis.

Fynbo

Fynbo