Fladskærm 24"
Fra : axel

Dato : 20-10-09 13:05

har en fladskærm Acer 24"
da jeg tænde den lyste der lige acer logoet op og så gik den i sort
er der en her inde der kan fikse den???
mvh
Axel
Horsens

Fra : Henning

Dato : 20-10-09 13:49

On Tue, 20 Oct 2009 14:05:17 +0200, "axel" <asun@adr.dk> wrote:

>har en fladskærm Acer 24"
>da jeg tænde den lyste der lige acer logoet op og så gik den i sort
>er der en her inde der kan fikse den???

Det var der heller ikke for to dage siden - prøv en markedsgruppe i
stedet!

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 20-10-09 21:59

axel wrote:
> har en fladskærm Acer 24"
> da jeg tænde den lyste der lige acer logoet op og så gik den i sort
> [...]

Prøv i dk.teknik.elektronik - det er måske bare en bagatel.
Hvis de ikke kan hjælpe dig og du ikke kan hjælpe dig selv må du på
værksted med den. Hvis det bliver for dyrt for dig må ud at se om der er
kommet en ny skærm der passer dig. Priserne starter ved ca 2kkr. - prøv
at spørge i dk.edb.hardware.skaerm

/lars