Hjælp Til Mus !!!
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 18-10-09 15:55

Hejsa

Hvad er bedst af disse her to mus mærker ?????

Logitech eller Razer ?????????

Hvad vil i anbefale af disse her to mærker ????

Har Razer også lavet en mus på 5000 DPI ligesom Logitech har ????

Mvh.
Lars

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-09 19:46

> Logitech eller Razer ?????????

Hvad er bedst: Ferrari eller Porsche?

> Hvad vil i anbefale af disse her to mærker ????

Kommer jo an på dit brug, ligesom det gør med valget mellem to biler ;)

Hvad skal du bruge musen til?

Du får lige et sæt "?????????" retur til genbrug Pas godt på dem -
det er krisetider.

--
Martin

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 18-10-09 22:11

Hejsa Martin

Jeg skal hovedsaglig bruge musen til spil og derefter til div.
programmer....

Lars

Fra : Rado

Dato : 19-10-09 15:28

On Sun, 18 Oct 2009 23:11:10 +0200, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg skal hovedsaglig bruge musen til spil og derefter til div.
>programmer....

Køb en Logitech Trackman Wheel trackball i stedet for en mus, den er
langt bedre til spil og fin til alt andet, og giver ikke museskader.
Man skal bare lige vænne sig til at bruge den.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Brian Lund

Dato : 20-10-09 11:38

> Hvad er bedst af disse her to mus mærker ?????
>
> Logitech eller Razer ?????????
>
> Hvad vil i anbefale af disse her to mærker ????
>
> Har Razer også lavet en mus på 5000 DPI ligesom Logitech har ????

Det er hip som hap... Du bliver sikkert glad for begge!

Jeg har en kammerat der har en razer hvor den ene knap dog stod af efter ca.
ét års brug... Han loddede kontakten ud og tog kontaken fra
"tilbage-knappen" og flyttede over så nu kører den igen.
For lang tid siden havde han dog en anden razer som kørte flere år uden
problemer.
Ved siden af det har han også et par microsoft mus, den ene bærer
efterhånden tydeligt tegn af slid, men virker endnu, den anden er næsten som
ny.

Jeg låner af og til hans bærbare og jeg kan helt ærligt ikke mærke forskel
om det er razoren eller microsoften der sidder til, andet end at razoren har
nogle møgforbandet irriterende sensitivitetsknapper som jeg hele tiden
kommer til at trykke på mens jeg spiller!

Jeg kan få guldmedaljer i BF2 uanset om det er razor, logitech eller
microsoft!

Selv bruger jeg logitech på efterhånden vist 15. år...

Og ja, det var godt nok mange spørgsmålstegn til fire spørgsmål! ;)

Brian