Driver til "SigmaTel C-MajorAudio?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-10-09 13:11

Efter at have lagt Vista på min Dell Latitude D610 der er født med XP
mangler jeg en driver til lydkortet, et "SigmaTel C-MajorAudio"

Diverse robotter på nettet vil have et medlemsskab til x-antal $$ før
jeg måske får en Vista-driver; Dell.dk har ingen bud.

Kan jeg lige så godt lægge XP på igen?

(7eren kunne heller ikke i sin tid finde en driver, men fiskede dog én
fra den partion hvor XP stadig lå på )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-09 13:21

http://support.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=us&l=en&s=gen&SystemID=LAT_PNT_PM_D610&os=WLH&osl=EN

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-10-09 23:14

Ivan V. Klattrup udtrykte præcist:

> http://support.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=us&l=en&s=gen&SystemID=LAT_PNT_PM_D610&os=WLH&osl=EN

Dét var som syv!

Jeg har kun søgt hos Dell på dell.dk og dér stod den kun til XP

Tusind tak!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-10-09 00:32

Ivan V. Klattrup formulerede søndag:

> http://support.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=us&l=en&s=gen&SystemID=LAT_PNT_PM_D610&os=WLH&osl=EN

Hérinde fandt jeg en driver til onboardlydkortet på mine to "nye" Dell
GX620'ere; noget jeg ikke ku finde på dell.dk heller, så tak for dét

Hans
www.zofiaoghans.dk