Dokumentmappen er død/væk
Fra : Benny

Dato : 28-09-09 18:19

Har et stort problem.
Har siddet og rodet med en Vista maskine hvor mapperne til billeder, musik
og dokumenter er blevet væk. Det samme gælder stien til mapperne i
stifinder.

Inden de forsvandt havde vi lavet stien om på de 3 mapper til D:\ i stedet
for den originale placering. Da computeren kun har en harddisk på 40Gb så
bestemme vi og for at slette drev D:\ og udvidde C:\ til hele harddisken. Vi
fik taget en kopi af dokumenter, men glemte at lave stierne om til C:\ med
det resultat at nu er de 3 mapper væk.

Hvis vi klikker på en af mapperne i startmenuen så sker der intet. Mapperne
er væk fra deres normale placering i stifinder.

Er der nogen som ved hvordan jeg gendanne specielt Dokument mappen? det er
mindre vigtigt med de 2 andre mapper.

Jeg kan ikke køre systemgendannelse, da den er ubrugelig.

Benny

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 28-09-09 18:41

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mindre vigtigt med de 2 andre mapper.
>
> Jeg kan ikke køre systemgendannelse, da den er ubrugelig.

Prøv hellere at spørge i dk.edb.system.ms-windows

Fra : Benny

Dato : 28-09-09 19:13

Er sket.
Undskuld det forkerte valg af NG.
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-09 21:28

> [...]
> Vi fik taget en kopi af dokumenter, men glemte at lave stierne om til C:\
> med det resultat at nu er de 3 mapper væk.

Når nu i har flyttet mapperne , billeder, musik og dokumenter til d drevet
og så herefter har slettet d drevet så er det da klart at de 3 mapper vil
forsvinde.

Kimilar