HP laserjet 4L
Fra : RK

Dato : 27-09-09 19:50

Har sådan en som jeg gerne skulle have til at køre på en PC der ikke har
parallelprinter port (har prøvet med en USB til parallel ting uden held).
Ville det være muligt at tilslutte den til min router/switch og køre den vej
rundt? Jeg skal nok udbygge min Laserjet med en netadapter. Jeg er egentlig
glad for printeren så hvis den kunne reddes ville det jo være fint!

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-09-09 19:58

On Sun, 27 Sep 2009 20:49:30 +0200, RK wrote:

> [...]
> køre den vej rundt? Jeg skal nok udbygge min Laserjet med en netadapter.
> Jeg er egentlig glad for printeren så hvis den kunne reddes ville det jo

Det kan du sagtens. Men det er nok billigere at finde en gammel
printerserver, f.eks. en HP JetDirect EX.

--
Lasse Jensen

Fra : RK

Dato : 27-09-09 20:25

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kan du sagtens. Men det er nok billigere at finde en gammel
> printerserver, f.eks. en HP JetDirect EX.
>
> --
> Lasse Jensen

Hvor skal man kigge efter sådan en? Når man kører over routeren hvordan så
med printerdriver? Bliver den installeret på normal vis?

Fra : Max

Dato : 27-09-09 20:53

Hej RK

> Hvor skal man kigge efter sådan en?

Jeg har vidst en du må få, send mig en mail.

--
Mvh Max

Fra : RK

Dato : 27-09-09 21:23

> Hej RK

> Jeg har vidst en du må få, send mig en mail.
>
> --
> Mvh Max

Hvordan dechifrerer jeg din mailadr.?

Fra : Max

Dato : 27-09-09 21:27

Hej RK

> Hvordan dechifrerer jeg din mailadr.?

Meget enkelt, du fjerner bare .invalid

--
Mvh Max

Fra : RK

Dato : 27-09-09 22:07

> Hej RK

> Meget enkelt, du fjerner bare .invalid
>
> --
> Mvh Max

Hej Max!

Du må hellere skrive til mig, jeg får mailen tilbage hele tiden!

flemming.j@mail.tele.dk.invalid

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-09-09 20:37

On Sun, 27 Sep 2009 21:24:49 +0200, RK wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor skal man kigge efter sådan en?

dk.marked.privat.edb.ekstern

> Når man kører over routeren hvordan
> så
> med printerdriver? Bliver den installeret på normal vis?

Ja. Ingen problemer i det.

--
Lasse Jensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-10-09 10:22

On Sun, 27 Sep 2009 20:49:30 +0200, "RK" <nogen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>rundt? Jeg skal nok udbygge min Laserjet med en netadapter. Jeg er egentlig
>glad for printeren så hvis den kunne reddes ville det jo være fint!

En parallelport kan vel købes for kr. 150.

Fra : Leif Neland

Dato : 02-10-09 10:52

Karsten Jensen wrote:

> En parallelport kan vel købes for kr. 150.

Kan tænkes der tales om en laptop?
Eller der ikke er plads?
Der er godtnok både parallel og serielport på mit nye bundkort, men de
er ikke ført ud, og der er ikke kabler med til bagpladen, hvor der kun
er to slots ledige.

Leif