VGA til TV converter?
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-09 12:33

Hejsa

Jeg her lige købt en bærbar som ikke s-video eller som ikke kan tilkobles en
docking station. Og vi bruger s-video og kan ikke undvære det.

Så vi leder efter en VGA til TV converter som virker ordenligt!

Kan I hjælpe??

Jeg har selv fundet denne:
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/vga_kabel/vga_converter/vga_til_tv_converter_vga_til_pal_scart_949_da.html

Men jeg ved ikke om den virker særligt godt, så derfor har jeg ikke lyst til
at smide 400 kr + porto efter den uden at have snakket med jer først

Så......
1. Virker denne model ordenligt?
2. Findes der evt. noget billigere jeg kan prøve??

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-09-09 16:19

Palle P. skrev:
> [...]
>
> Så......
> 1. Virker denne model ordenligt?
> 2. Findes der evt. noget billigere jeg kan prøve??

Har sådan en og den virker, men jeg fik ikke det gode billede på
RGB-Scart jeg håbede på, så jeg bruger den ikke.

Til dit formål tror jeg den vil virke fint.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-09 16:37

> [...]
>
> Til dit formål tror jeg den vil virke fint.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

Hvilke opløsninger kan du køre med på tv'et??

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-09-09 16:56

Palle P. skrev:

> Hvilke opløsninger kan du køre med på tv'et??

Beklager, det kan jeg ikke huske.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-09 16:43

> [...]
>
> Til dit formål tror jeg den vil virke fint.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

Bor du i nærheden af Hjørring? Hvis ja! kunne jeg så ikke lige låne den så
jeg kan prøve den af??

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-09-09 16:57

Palle P. skrev:
>>> Så......
>>> 1. Virker denne model ordenligt?

> Bor du i nærheden af Hjørring? Hvis ja! kunne jeg så ikke lige låne den så
> jeg kan prøve den af??

Nope. Mellem Viborg og Århus, men du er da velkommen til at komme forbi
med den bærbare og se på mit billedrørs-fjernsyn.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-09 18:04

> Nope. Mellem Viborg og Århus, men du er da velkommen til at komme forbi
> med den bærbare og se på mit billedrørs-fjernsyn.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

Det er desværre for langt at køre, så kan jeg lige så godt købe den og
prøve. Det vil koste ca. 200 kr i benzin :)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-09-09 18:55

Uffe P. skrev:

> Det er desværre for langt at køre, så kan jeg lige så godt købe den og
> prøve. Det vil koste ca. 200 kr i benzin :)

På postordre kan du jo returnere indenfor 14 dage, så det kan du jo så
gøre hvis den ikke er tilfredsstillende.