Ny Printer
Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 22-09-09 16:16

Hejsa!

Skal have en printer...

Krav rigtig god udskrift og rigtig god scanner....så meget som der nu
kan fås for kr. 1000

Nogle forslag?

mvh

KC

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-09 22:59

> Krav rigtig god udskrift og rigtig god scanner....så meget som der nu kan
> fås for kr. 1000

Hvad med den her.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/print-scan-kopi/multifunktion/PIXMAMP630/canon-all-in-one-maskine

Har selv 610 som jeg er meget tilfreds med.

Kimilar

Fra : bosol

Dato : 25-09-09 12:48

On 23 Sep., 00:59, "kimilar" <kimilar snabel a gmaill dot com> wrote:

> [...]
>
> http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/print-scan-kopi/multifun...
>
> Har selv 610 som jeg er meget tilfreds med.

Tillad at blande mig - plejer man ikke også se på hvad patronerne til
farven/sort koster ?

Fra : JK

Dato : 26-09-09 10:39

>"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse >
>
>Tillad at blande mig - plejer man ikke også se på hvad >patronerne til
>farven/sort koster ?

God point der, det er ikke så meget prisen på printeren det kommer an på
mere hvad det koster pr. print.

Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 26-09-09 21:55

Prisen pr udskrift betyder ikke så meget - kvaliteten der har størst
betydning

Fra : N/A

Dato : 26-09-09 21:55