Batteri måler PC
Fra : Poul Jensen

Dato : 19-09-09 05:11

Jeg har lige installeret XP på en Dell laptop (efter diskcrash). Jeg
kan ikke se batterimåleren efter installation. Er den ikke med i XP
som standard?
Hilsen
Poul Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-09-09 12:22

Poul Jensen skrev:
> Jeg har lige installeret XP på en Dell laptop (efter diskcrash). Jeg
> kan ikke se batterimåleren efter installation. Er den ikke med i XP
> som standard?

Har du installeret alle Dells drivere til din maskine?

Fra : Poul Jensen

Dato : 19-09-09 05:46

On 19 Sep., 13:21, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Har du installeret alle Dells drivere til din maskine?
>
> --
>    Thorbjørn Ravn Andersen  "...plus... Tubular Bells!"

Jeg har installeret drivere, som jeg umiddelbart havde til rådighed.
Der mangler sikkert nogen.
Når jeg ser i Enhedshåndtering, så ser "batterier" fin ud (ingen gult
spørgsmålstegn).
Ved "PCI Device" har jeg dog gult spørgsmålstegn.
Poul Jensen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 19-09-09 12:48

On Sat, 19 Sep 2009 04:10:45 -0700 (PDT), Poul Jensen
<poul.jensen7@gmail.com> wrote:

>Jeg har lige installeret XP på en Dell laptop (efter diskcrash). Jeg
>kan ikke se batterimåleren efter installation. Er den ikke med i XP
>som standard?
Der er et batteri, prøv.
Kontrolpanel, strømstyring, avanceret, sæt kryds i "vis altid ikon på
proceslinje".

/Hans

Fra : Poul Jensen

Dato : 19-09-09 06:01

On 19 Sep., 13:47, Hans Kjaergaard <hans.k2tek...@post5.tele.dk>
wrote:

> Der er et batteri, prøv.
> Kontrolpanel, strømstyring, avanceret, sæt kryds i "vis altid ikon på
> proceslinje".
>
> /Hans

Super. Det løste problemet. Tak for det!
Poul Jensen