Valg af WEB-Cam.
Fra : BF

Dato : 14-09-09 07:05

Kære NG.

Jeg vil gerne købe et WEB-cam. Men inden jeg kaster mig ud i et køb,
tillader jeg mig at spørge jer (NG) til råds.

Hvad har jeg brug for:

0. Til brug for kommunikation via messanger - både billeder, video og
lyd.
1. Et cam med en rigtig god linse for at få et godt billede/video.
2. Et cam som kan stå/monteres på min stationære skærm og monteres på min
bærbare PC.
3. Et cam med autofokus og ansigtsgenkendelse (den funktion der følger
bevægelserne og holder ansigtet i fokus)

Min stationære PC er er vista home premium og min bærbare er WinXP-pro.

Jeg har kigget på:
Logitech QuickCam® Sphere AF
Logitech QuickCam Pro 9000. Min umiddelbare vurdering er at dette CAM er
noget for mig.

Jeg vil være meget taknemmelig for NG's tilbagemelding på erfaringer og
anbefalinger.

Bedste hilsner