Multifunktionsprinter
Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-09-09 21:37

Hej NG

Jeg skal have købt mig en multifunktions printer som også kan printe på
CD/DVDer og har i den forbindelse kigget på Canon Pixma MP serien, men jeg
bliver forvirret af at kigge på EDBpriser.dk, for der har MP550
netværkstilslutning og kan printe på CD/DVDer, men kan ikke finde de samme
oplysninger på Canon's website. Det samme er tilfældet med nogle andre
modeller, sikke noget rod.

Kigger man på dette link:
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/Features/printing_on_CD_and_DVD.asp
Så får man det indtryk at alle Pixma Alt-i-en printere kan printe på
CD/DVDer

Hvad skal jeg regne med, for jeg vil nødig købe en printer og den så ikke
kan printe på CD/DVDer.

Netværkstilslutning vil være et plus, men budgettet ligger mellem 700-800
kr. ca.

Med venlig hilsen
Michael

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4416 (20090911) __________

http://www.eset.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-09-09 23:19

Michael Nielsen skrev:

>for der har MP550 netværkstilslutning og kan printe på CD/DVDer,

Den har ingen af delene

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-09-09 00:38

"Michael Nielsen" <michaelnielsen@mvbmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan printe på CD/DVDer.
>
> Netværkstilslutning vil være et plus, men budgettet ligger mellem 700-800

Det ser ud til, at de netop er kommet med en masse nye modeller, og så vidt
jeg kan se, skal du uden netværk mindst op i model mp630 og med netværk
hedder den mp640. På den side du henviser til, kan du ude til venstre finde
genvej til et sted med produktsammenligning, og der kan du ret hurtigt skabe
dig et overblik over, hvad de kan.
630 koster vist godt 800 kr., og 640 omkring 1200 kr.
Måske kan du finde en butik, som har en ældre model stående til billigere
pris.

Kurt