CD/DVD R Holder til Canon MP830
Fra : Claus

Dato : 11-09-09 13:10

Hej Kære Gruppe

Jeg har forgæves forsøgt på Canon's hjemmeside, at finde partnummeret til en
CD/DVD-R holder til ovenstående printer. Normalt leveres den med, men den
havde ham jeg købte printeren af ikke mere, da han solgte den til mig.

Er der nogen som har én til overs, eller ved hvor den kan købes ?

Mvh
Claus

Fra : J

Dato : 11-09-09 14:08

"Claus" <no@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den havde ham jeg købte printeren af ikke mere, da han solgte den til mig.
>
> Er der nogen som har én til overs, eller ved hvor den kan købes ?

Hos Canon.

Fra : Claus

Dato : 11-09-09 18:01

Jeg har selvfølgelig ringet til Canon, og det kunne de ikke hjælpe med.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-09-09 19:21

> [...]
> den havde ham jeg købte printeren af ikke mere, da han solgte den til mig.
>
> Er der nogen som har én til overs, eller ved hvor den kan købes ?

Ved du om den er magen til en fra en IP4200, for så har jeg en liggende fra
en lettere deffekt printer.

Med venlig hilsen
Michael

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4416 (20090911) __________

http://www.eset.com

Fra : Claus

Dato : 12-09-09 10:01

Hej Michael
Jeg kan se, via indlægget fra Max, at det desværre ikke er...men tak for
tilbudet.

Mvh
Claus

Fra : Max

Dato : 11-09-09 19:27

Hej Claus

> Er der nogen som har én til overs, eller ved hvor den kan købes ?

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=740_742&osCsid=52

CD/DVD Bakke - QL2-1203-000

--
Mvh Max

Fra : Claus

Dato : 12-09-09 10:02

Hej Max

Lige hvad jeg havde brug for, tak for hjælpen