Simpel kortlæser til USB?
Fra : Henning

Dato : 08-09-09 08:18

Jeg skal bruge en "simpel" kortlæser til USB, kravet er blot den kan
læse SD HC samt Sonys "Memory Stick Pro Duo".

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-09-09 14:46

Henning <no.mail@all.invalid> wrote in

> Jeg skal bruge en "simpel" kortlæser til USB, kravet er blot den kan
> læse SD HC samt Sonys "Memory Stick Pro Duo".

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med simpel. Lille?

Sådan noget her?:
http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?ModNo=215&LangNo=0
&Func1No=1&Func2No=81

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Henning

Dato : 08-09-09 14:57

On 08 Sep 2009 13:45:54 GMT, "Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> wrote:

>Henning <no.mail@all.invalid> wrote in

>Jeg er ikke sikker på hvad du mener med simpel. Lille?

Simpel - den skal ikke kunne andet end bare være kortlæser Gerne en
lille USB-pen som du nævner nedenfor.

>Sådan noget her?:
>http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?ModNo=215&LangNo=0
>&Func1No=1&Func2No=81

Derhenad, ja. Men så vidt jeg kan se supporterer den kun micro-SD,
ikke almindelig størrelse SD-kort?

Fra : Henning

Dato : 08-09-09 14:58

>Sådan noget her?:
>http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?ModNo=215&LangNo=0
>&Func1No=1&Func2No=81

....nå ja, og så gerne en dansk forhandler

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-09-09 16:40

> Jeg skal bruge en "simpel" kortlæser til USB, kravet er blot den kan
> læse SD HC samt Sonys "Memory Stick Pro Duo".

Kig på Qxl og lign. steder - der er massser af den slags til 20 kr og
opefter

Jeg har et par, jeg fandt der til næsten ingen penge - de virker
fortrinligt

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henning

Dato : 08-09-09 16:44

On Tue, 08 Sep 2009 09:18:17 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Jeg skal bruge en "simpel" kortlæser til USB, kravet er blot den kan
>læse SD HC samt Sonys "Memory Stick Pro Duo".

Case closed - jeg har bestilt denne, som tilsyneladende kan det
hele...
http://www.getmore.dk/køb-trust-39-in-1-mini-sim-og-memory-card-reader-cr-1370p-billig/kortlæser_adapter-til-hukommelseskort/15893_11191001_p.html