Printerdriver Dell 5100CN?
Fra : Henrik

Dato : 07-09-09 15:45

Jeg vil på en bærbar (med XP home) installere printerdriver til ovenstående
printer (Dell 5100 CN)

På Dell.dk's hjemmeside http://www.tinyurl.dk/10007
er jeg dog i tvivl om, hvilken af de 3 nævnte drivere jeg skal downloade

Er der en der kan pege den rigtige fil ud for mig?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 16.08.2009)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-09-09 22:34

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i meddelelsen
> [...]
> er jeg dog i tvivl om, hvilken af de 3 nævnte drivere jeg skal downloade
>
> Er der en der kan pege den rigtige fil ud for mig?

Den øverste som hedder dell - driver.
De øvrige er ikke drivere, men som det er anført henholdsvis en firmware
opdatering (som kan være god, hvis man har konstaret problemer og hardware -
ved jeg ikke hvad bruge til,

Kurt