Mini Hiphone?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 22-11-09 21:40

Hej med jer

I dag snakkede jeg med en, der havde en Mini Hiphone, som vist er importeret
fra Kina.
Den ser sjov ud - omend det selvfølgelig ikke er en iPhone. Det behøver jeg
heller ikke...

En smarte feature er, at den kan have to SIM-kort i på samme tid - og at de
er aktive begge to.
Man kan taste et telefonnummer og så bagefter vælge, om man vil ringe fra
det ene eller det andet nummer - f.eks. arbejde eller privat. Meget smart
synes jeg
Det er første gang jeg har set en telefon, der kan have begge sim-kort
aktive på samme tid. Men mon ikke der findes andre der kan det også?
Desværre har Hiphone' ikke danske menuer (og tastatur, så den mangler æ, ø
og å).

Har nogen af jer måske sådan en telefon og vil dele ud af erfaringer med
den?
Eller kan i anbefale en anden, der kan have to sim-kort i samtidig?

Jeg har ikke set Hiphone forhandlet herhjemme.
Ham jeg snakkede med havde købt den via Gul&Gratis, hvor han bestilte
- og så fik den tilsendt direkte fra Kina for omkring 700 kr.

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders Majland

Dato : 25-11-09 08:17

> Eller kan i anbefale en anden, der kan have to sim-kort i samtidig?

Samsung har (haft) en model der kunne det. En hurtig søgning gav
http://www.mobiludsalg.dk/pi/Samsung_SGH_D880_DuoS_Dual_Sim_u_abonnement_8160_.aspx

der er en nyere model end den jeg tænker på.

Fandt også:
Samsung C5212 Dual Sim Phone
Samsung B5702 Dual Sim Slider Phone

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-11-09 13:54

Jakob Griffel skrev:

> I dag snakkede jeg med en, der havde en Mini Hiphone, som vist er importeret
> fra Kina.

Hvad er en hone, og hvorfor er den hip?

--
Bertel