MS Windows
briani 27239
Slette "gammel" windows
Fra : Preben Andersen

Dato : 21-11-09 12:06

Jeg har Windows 7 Ultimate i dual boot med Vista på samme drev. På et
tidspunkt vil jeg sikkert gerne slippe for Vista, så spørgsmålet er, om jeg
bare kan slette windows.old , som er på drevet?
--
mvh/Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-11-09 10:45

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tidspunkt vil jeg sikkert gerne slippe for Vista, så spørgsmålet er, om
> jeg bare kan slette windows.old , som er på drevet?

Anyone?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-11-09 22:09

> "Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Anyone?
windows.old indeholder informationer fra en tidligere installation og er
beregnet til at man evt. kan hente filer ud eller gå tilbage til denne
installation. Hvis du er sikker på, at du ikke skal nogen af delene, så kan
du bare slette den.

Kurt

Fra : Preben Andersen

Dato : 25-11-09 00:12

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> beregnet til at man evt. kan hente filer ud eller gå tilbage til denne
> installation. Hvis du er sikker på, at du ikke skal nogen af delene, så

Tak for det.
--
mvh/Preben