Premiere med Søren Fauli ( dr2) ?
Fra : Peter Heide

Dato : 19-11-09 20:33

I den seneste udgave af Premiere er der et interview med instruktøren til
"Hannahs Valg" Hans-Christian Schmid.

Kan ikke finde ud af om instruktøren virkelig bliver totalt pissed-off pgra
de spørgsmål Fauli stiller ham eller om det er et lille skuespil ?

Jeg håber det sidste ellers er Schmid sgu' en selvhøjtidlig narhat.

Kunne forøvrigt ikke drømme om at filmen :
http://www.imdb.com/title/tt0768239/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-11-09 21:45

Peter Heide skrev:

> [...]
> de spørgsmål Fauli stiller ham eller om det er et lille skuespil ?
>
> Jeg håber det sidste ellers er Schmid sgu' en selvhøjtidlig narhat.

Det er en skuespiller, jeg ved ikke hvem. Jeg var snydt i starten, men til
sidst var det indlysende, at det ikke var ægte.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Peter Heide

Dato : 20-11-09 01:48

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news.u3ns9dpscsbt41@peter...

> Det er en skuespiller, jeg ved ikke hvem. Jeg var snydt i starten, men til
> sidst var det indlysende, at det ikke var ægte.

Ok. Har lige checket et par billeder af instruktøren og det var
ihverttilfælde ikke ham Fauli interviewede. Men underholdende var indslaget.