MS Windows
briani 27239
Hvordan reparere preinstalleret Vista på H~
Fra : PV Jørgensen

Dato : 19-11-09 21:47

Min Vista kan pludselig ikke opdatere og kommer med fejlkode 80070490.
Jeg har Googlet mig frem til, at Vista skal repareres, men hvordan gør man
det på en preinstalleret Vista?

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : Kim

Dato : 19-11-09 22:11

"PV Jørgensen" <paul.vernerFJERN@FJERNget2net.dk> skrev i meddelelsen
> Min Vista kan pludselig ikke opdatere og kommer med fejlkode 80070490.
> Jeg har Googlet mig frem til, at Vista skal repareres, men hvordan gør man
> det på en preinstalleret Vista?

Du bruger bare den backup-DVD du lavede da du fik
computeren...

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-09 22:12

PV Jørgensen skrev:
> Min Vista kan pludselig ikke opdatere og kommer med fejlkode 80070490.
> Jeg har Googlet mig frem til, at Vista skal repareres, men hvordan gør
> man det på en preinstalleret Vista?

Du bruger den reperations CD/DVD du har fremstillet efter de anvisninger
HP har givet dig efter din opstart af den bærbare.

Fra : PV Jørgensen

Dato : 19-11-09 22:19

"Paul Østerby Sørensen" <paulsorensen@youmail.dk> skrev i meddelelsen

> Du bruger den reperations CD/DVD du har fremstillet efter de anvisninger
> HP har givet dig efter din opstart af den bærbare.

Tak for hurtigt svar, men det giver så vidt jeg husker kun mulighed for en
geninstallation - ikke reparation. Eller tager jeg fejl?
Jeg må lede efter DVDen i morgen

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : Ole C

Dato : 19-11-09 22:55

PV Jørgensen skrev blandt andet:

> Tak for hurtigt svar, men det giver så vidt jeg husker kun mulighed
> for en geninstallation - ikke reparation.

Det er sandsynligvis rigtigt - og en af de store gener ved præinstallerede
systemer.
Men hvis du har en ven med en helt tilsvarende "rigtig" CD, bør du kunne
bruge den.

--
vh
Ole C

Fra : PV Jørgensen

Dato : 20-11-09 19:30

> [...]
> systemer.
> Men hvis du har en ven med en helt tilsvarende "rigtig" CD, bør du kunne

Jeg prøver vennen
Tak for svar.

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : PV Jørgensen

Dato : 28-12-09 09:18

> Jeg prøver vennen
> Tak for svar.
>
> --

Det lykkedes med en "låne-Vista", men det tog meget lang tid.

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : Henning Keseler

Dato : 28-11-09 20:08

> [...]
>
> Tak for hurtigt svar, men det giver så vidt jeg husker kun mulighed for en
> geninstallation - ikke reparation. Eller tager jeg fejl?

Når Vista er preinstalleret kan man bestille en Vista installationsdvd fra
Microsoft, man skal kun betale portoen, vistnok fra Holland.

--
Henning

Fra : PV Jørgensen

Dato : 29-11-09 23:02

> Når Vista er preinstalleret kan man bestille en Vista installationsdvd fra
> Microsoft, man skal kun betale portoen, vistnok fra Holland.
>
> --
> Henning

Det vil jeg prøve. Tak for det.

--