MS Windows
briani 27239
Menuen start og XP
Fra : JensC

Dato : 19-11-09 08:52

Hej NG

Jeg har fået et mærkeligt problem på min XP maskine. Jeg har sikkert trykket
på noget forkert.

Når jeg højreklikker på startknappen burde menuen hedde "åbn - stifinder -
søg", men hos står "søg" nu øverst. Hvor kan jeg rette det?

mvh
Jens

Fra : ebbe hansen

Dato : 23-11-09 17:21

On Thu, 19 Nov 2009 08:51:52 +0100, "JensC" <no.spam@internet.com>
wrote:

> [...]
>
>Når jeg højreklikker på startknappen burde menuen hedde "åbn - stifinder -
>søg", men hos står "søg" nu øverst. Hvor kan jeg rette det?

Jeg har siddet med stive ører, for det samme er sket for mig, det er
irriterende, men selvfølgelig kun en lille sten i skoen
mvh Ebbe

Fra : ebbe hansen

Dato : 23-11-09 17:29

On Mon, 23 Nov 2009 17:21:04 +0100, ebbe hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Jeg har siddet med stive ører, for det samme er sket for mig, det er
>irriterende, men selvfølgelig kun en lille sten i skoen
>mvh Ebbe

Det er forøvrigt ikke kun START, jeg har et par ikoner, f. eks.
genveje, og koder, hvor jeg blot trykker een gang, så åbner de, men nu
skal jeg så højreklikke og vælge åbn. for at undgå den sat... hund,
aaarg
mvh Ebbe

Fra : JensC

Dato : 23-11-09 19:11

Hej Ebbe

Det er præcis samme problem her og jeg har endnu ingen løsning.

Er der nogen i gruppen der ved, hvad problemet kan være eller hvor vi skal
finde løsningen.

mvh
Jens