Har de gamle Ipod touch wifi og applestore~
Fra : jagge

Dato : 19-11-09 19:55

Jeg har til et projekt fundet et lille program i Appstore til min
iphone. Jeg har brug for at køre det fra en anden enhed og helst en
ældre brugt.

Derfor vil jeg høre om en ældre Ipod touch har wifi og kan bruge
programmer fra Appstore. Det er et lille program der hedder dogwhistle
jeg skal bruge, og det må være meget nemt at trække vil jeg tro.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-11-09 20:22

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> programmer fra Appstore. Det er et lille program der hedder dogwhistle
> jeg skal bruge, og det må være meget nemt at trække vil jeg tro.

ja .. dog skal du betale et lille beløb for at opdatere software hvis
den ikke kører iPhone OS 3.x

/thomas

Fra : jagge

Dato : 19-11-09 20:24

> ja .. dog skal du betale et lille beløb for at opdatere software hvis
> den ikke kører iPhone OS 3.x

ahh uden den kan man ikke komme på appstore eller ? Er det tvungen
opgradering ?

Har du nogen ide om hvad det koster det kunne måske være værd at gå
efter en der er opgraderet.

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-11-09 21:19

> ahh uden den kan man ikke komme på appstore eller ? Er det tvungen
> opgradering ?
>
> Har du nogen ide om hvad det koster det kunne måske være værd at gå
> efter en der er opgraderet.

opgraderingen hænger ikke på enhenden men på din iTunes konto .. så du
kan ikke lave en restore hvis du ikke selv har købt opdateringen.

mener det koster omkring en 30-40,- at opdatere ..

/thomas

Fra : jagge

Dato : 19-11-09 23:43

Øhh hvordan gør man så når man allerede har en Iphone. Bliver de
registreret som seperate enheder ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-11-09 00:23

> Øhh hvordan gør man så når man allerede har en Iphone. Bliver de
> registreret som seperate enheder ?

ja

/thomas

Fra : jagge

Dato : 22-11-09 11:27

> ja
>
> /thomas

OK, takker.

MVH

Jakob

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-11-09 15:19

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Det er et lille program der hedder dogwhistle

Det lyder som et program der skal bruge en højttaler. Det har den 1.
gen. af iPod touch ikke. (Men så må hunden jo ha' ørebøffer på!)

--
Mvh Martin

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 23-11-09 19:53

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Det lyder som et program der skal bruge en højttaler. Det har den 1.
> gen. af iPod touch ikke. (Men så må hunden jo ha' ørebøffer på!)

He he det går nok det bliver med ekstern højtaler