Nokia N80 - tid til at svare
Fra : kenneth

Dato : 19-11-09 07:18

Hej jeg har en Nokia N80, og jeg er ved at blive vanvittig over den korte
tid der er før tlf.svare går i gang. jeg kan ikke finde nogle steder i menu
hvor jeg kan ændre det - Hjælp

Hilsen Kenneth

Fra : Leif Neland

Dato : 19-11-09 07:25

kenneth skrev:

> Hej jeg har en Nokia N80, og jeg er ved at blive vanvittig over den
> korte tid der er før tlf.svare går i gang. jeg kan ikke finde nogle
> steder i menu hvor jeg kan ændre det - Hjælp
>

> Hilsen Kenneth

Dette skulle gælde for alle telefoner og udbydere:

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice_mobil/faa_hjaelp/spoergsmaal_og_svar/services/telefonsvarer/index.aspx

Hvis du ikke besvarer et opkald vil din Telefonsvarer som udgangspunkt
gå i gang efter 15 sekunder. Vil du gerne have længere tid til at tage
din telefon, kan du selv ændre tidsfaktoren.

• Du kan indstille din Telefonsvarer til at gå i gang efter 5, 10, 15,
20, 25 eller 30 sekunder. Det gør du ved at taste: **61* efterfulgt af
dit Telefonsvarer nummer efterfulgt af *11* efterfulgt af den ønskede
tidsfaktor (f.eks. 30) efterfulgt af #
• Du aktiverer det indtastede ved at trykke på din telefons opkaldstast
• Der skal ikke være mellemrum imellem det, du indtaster.

Leif

Fra : Niels poulsen

Dato : 19-11-09 09:45

Leif Neland skrev:

> [...]
> • Du aktiverer det indtastede ved at trykke på din telefons opkaldstast
> • Der skal ikke være mellemrum imellem det, du indtaster.

Det kande jeg godt men så jeg har haft nokia 3 gange første endst of
sidste gang, så gav jeg min kone den.

--
Niels Poulsen

Bovangen 57 B