MS Windows
briani 27239
klassisk start i Win 7 ?
Fra : Kim G

Dato : 19-11-09 01:50

Kan man, eller hvordan ændre jeg menuen start til "klassisk visning" uden
jeg ændre skærmtema.
Jeg vil gerne have den som i XP

Fra : emjeppesen

Dato : 19-11-09 07:27

Kim G skrev:

>Kan man, eller hvordan ændre jeg menuen start til "klassisk visning" uden
>jeg ændre skærmtema.
>Jeg vil gerne have den som i XP

Hvis det er en Home premium, kan det ikke lade sig gøre.
Hilsen emj

Fra : Kim G

Dato : 19-11-09 23:31

Hvilken ver kan mon så ?

Fra : emjeppesen

Dato : 20-11-09 07:28

Kim G skrev:

>Hvilken ver kan mon så ?

Alle de andre versioner.
Hilsen emj

Fra : /John

Dato : 20-11-09 02:38

"Kim G" <jeg.har@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan ændre jeg menuen start til "klassisk visning" uden
> jeg ændre skærmtema.
> Jeg vil gerne have den som i XP

Hint:

"simply install CSMenu and it will replace the fancy Win7 Start Menu with
the classic one":
http://www.snapfiles.com/get/csmenu.html

John