MS Windows
briani 27239
WinPrintHyla til Windows 7
Fra : perfa

Dato : 18-11-09 09:31

Jeg ved ikke om dette er den rigtige NG, men jeg kan ikke se hvilken
det ellers skulle være.

Den geniale driver WinPrintHyla gør det muligt at sende og modtage fax
via IP, men tilsyneladende virker det ikke med Windows 7 64-bil.
Ved nogen om det virker med Windows 7 32-bit??

mvh per

Fra : Jakob

Dato : 20-11-09 13:47

On Wed, 18 Nov 2009 08:30:47 -0800 (PST), perfa wrote:

> [...]
> via IP, men tilsyneladende virker det ikke med Windows 7 64-bil.
> Ved nogen om det virker med Windows 7 32-bit??

Prøv at kigge på http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/default.aspx
og tråden 'Hvordan med Windows 7?' fra 14-11-2009 kl. 18:15. Der kunne
måske være noget for dig

--
/Jakob