RAMpriser?!? Skal jeg købe???
Fra : Andrew

Dato : 02-08-01 17:20

Hejsa

JEG SKAL HA' RAM!

De ligger i 219 kr for 128 mb
og 399 for 256 mb.

Er det billigt?!

Skal jeg tro på sælgeren der siger at de er absolut i bund og kan IKKE falde
mere i pris!?

Mvh And

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-08-01 17:39

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in

> JEG SKAL HA' RAM!

Så køb.

> De ligger i 219 kr for 128 mb

128Mb PC133 er set helt nede omkring 150,- kr.

> og 399 for 256 mb.

256Mb PC133 er set til omkring 300,- kr.

Tjek edbpriser.dk

> Skal jeg tro på sælgeren der siger at de er absolut i bund og kan IKKE
> falde mere i pris!?

Det ved han intet om. Mit råd vedr. AL køb af hardware:

Køb når du har brug for det. Køber du før, kunne du have sparet penge ved at
vente. Køber du senere, ja så lider funktionaliteten af din computer.

Men RAM priserne er dernede, hvor man ikke går helt galt i byen selvom man
køber nu. Herregud, hvis man kunne ha' sparet en halvtredser på at vente 1½
måned mere...

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 02-08-01 19:12

Stol ALDRIG på sælgeren han ved ikke en skid om rampriserne falder eller
stiger! Jeg blev fuppet af en sælger, han fortalte mig at ram ABSOLUTE IKKE
kunne falde mere men de ville nærmere stige. En uge efter var de faldet med
100 kr.!

Fra : Freaken

Dato : 02-08-01 21:58

Nu er prisen jo så langt nede at det bare er om at købe nu (hvis dit
bundkort understøtter 256MB blokke så køb en apacer 256 og drop den ned i
slottet (faktisk er pc133Mhz ram de billigste p.t. så køb dem om dit
bundkort undestøtter fsb133 eller ej (kunne jo være du fik brug for det
senere)

Freaken