OE6
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 18-11-09 16:54

Hej alle
Jeg benytter WindowsXP og OE6.
På selvsamme maskine har jeg også WindowsWista og Windows mail,
da Wista ikke kører ret godt, og har været nede flere gange, da vil jeg
nu gerne importere nogle mail jeg havde liggende, men jeg kan ikke huske
hvad "efternave" (.???) mail har, således at jeg kunne søge efter dem.
m.v.h.
Ole

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-11-09 17:05

Ole J. Hansen skrev:

> men jeg kan ikke huske
> hvad "efternave" (.???) mail har, således at jeg kunne søge efter dem.

Filendelsen er .eml

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 20-11-09 22:48

Tak for svaret.
Nu kommer så det næste spørgsmål, de mail som jeg nu har fundet, de er
fra programmet Windows Mail, og nu kan min maskine kun køre OE6,
jeg har nogle mail liggende med kendeord m.v., så jeg ville jo gerne kunne
læse dem i OE6

m.v.h.
Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-11-09 19:29

"Ole J. Hansen" <ojh@hansenslet.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kommer så det næste spørgsmål

Bare lige et tip - OE har sin egen gruppe:

News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 22-11-09 10:00

Hej Jan
Tak for din meddelelse, jeg "tøffer" straks derover.
m.v.h.
Ole