007
Fra : Jørgen

Dato : 17-11-09 15:54

I hvilken Bond-film så man det festlige New Orleans-begravelsestog?

Jørgen

Fra : Max

Dato : 17-11-09 16:12

Hej Jørgen

> I hvilken Bond-film så man det festlige New Orleans-begravelsestog?

Måske Live and Let Die.

--
Mvh Max

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-11-09 18:34

Max wrote:
> Hej Jørgen
>
> Måske Live and Let Die.

Er det den med noget voodoo-tema? Det forekommer mig i så fald sandsynligt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Zeki

Dato : 17-11-09 19:11

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det den med noget voodoo-tema? Det forekommer mig i så fald
> sandsynligt.

Korrekt til begge.

Fra : Jørgen

Dato : 17-11-09 19:54

"Zeki" <zeki@nej.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Korrekt til begge.

TAK
Jørgen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 18-11-09 03:21

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> wrote in

> "Zeki" <zeki@nej.dk> skrev i en meddelelse

> TAK
> Jørgen

Første Bond film med Roger Moore btw, der er den hvor han havner i kanen
med en meget ung Jane Seymour (Lille doktor på prærien, TV2)

--
Henrik Laursen