MS Windows
briani 27239
Vista - Slå automatisk låsning fra?
Fra : Martin Ploug

Dato : 17-11-09 22:54

Hej

Jeg har en bærbar PC med Widows Vista Business.
Efter noget tid bliver Windows automatisk
låst af brugeren (mig).
Hvordan er det nu jeg slår den automatiske låsning
fra, så jeg fremover skal til at logge på hver gang
den er blevet låst?

Er det under strømstyring? Brugerkonti? Andet?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : kristian

Dato : 18-11-09 00:49

On Tue, 17 Nov 2009 22:53:45 +0100, Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:

> [...]
>fra, så jeg fremover skal til at logge på hver gang
>den er blevet låst?
>
>Er det under strømstyring? Brugerkonti? Andet?

Det er helt sikkert under strømstyring - det er det i alt fald på
Win7.