MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bluetooth
Fra : emjeppesen

Dato : 17-11-09 17:01

Er der nogen, der ved, om der kan oprettes bluetooth forbindelse fra
en Nokia til win 7?
Jeg har ikke haft held til at finde noget derom.

Hilsen emj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-11-09 18:09

Såfremt både Nokia'en og computeren har Bluetooth så ja.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : emjeppesen

Dato : 17-11-09 21:16

Jens Peter Karlsen skrev:

>Såfremt både Nokia'en og computeren har Bluetooth så ja.
>
>Regards Jens Peter Karlsen.

Nokia har, men mit spørgsmål gik nu mere på, hvordan jeg får
bluetooth på min PC

Hilsen emj

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-11-09 21:27

> Nokia har, men mit spørgsmål gik nu mere på, hvordan jeg får
> bluetooth på min PC

Det kommer jo an på hvad du har for en pc.
Mange bærbare har indbygget Bluetooth, mens stationære sjældent har det.
Hvis din pc har indbygget Bluetooth, så er det ligetil - hvis den ikke har,
så må du ud og købe en Bluetooth dongle, de fås for rimelige penge - det
billigste jeg har set var 16 kr.
Min stationære f.eks har ikke indbygget Bluetooth, så jeg har en dongle købt
i Aldi - og med den installere
t, så har win7 selv installeret de nødvendige drivere således at det hele
fungerer uden problemer.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : emjeppesen

Dato : 17-11-09 22:22

Andreas M. Hansen skrev:

>Det kommer jo an på hvad du har for en pc.

Det er Aldis nye flagskib, jeg har købt.

> [...]
>så må du ud og købe en Bluetooth dongle, de fås for rimelige penge - det

ja det er jo til at overse, når man har givet 15.000 for sin PC

Tak, det prøver jeg, om jeg kan finde.

Hilsen emj

Fra : Jørgen

Dato : 18-11-09 15:32

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Det er Aldis nye flagskib, jeg har købt.

> ja det er jo til at overse, når man har givet 15.000 for sin PC

> Tak, det prøver jeg, om jeg kan finde.
>
> Hilsen emj

Ja, og så har jeg haft meget glæde af Nokia PC Suite installeret på PC'en.
Det virker ligesom File Manager.

mvh
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 18-11-09 16:52

Jørgen skrev:

>Ja, og så har jeg haft meget glæde af Nokia PC Suite installeret på PC'en.
>Det virker ligesom File Manager.

Jamen nu har jeg fået købt en USBdims med bluetooth, og det virker
fint. (179 kr)
PC-suite havde jeg installeret, men kunne kun tilgå den via kabel og
det synes jeg var for træls.

Hilsen emj

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-11-09 23:41

emjeppesen skrev:

> Jamen nu har jeg fået købt en USBdims med
> bluetooth, og det virker fint. (179 kr)
> PC-suite havde jeg installeret, men kunne kun
> tilgå den via kabel og det synes jeg var for træls.

Min erfaring er at du skal installere BT-softwaren
FØR du installerer Nokia-softwaren.

Jeg har prøvet det adskillige gange.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 19-11-09 01:37

Allan Vebel skrev:

>Min erfaring er at du skal installere BT-softwaren
>FØR du installerer Nokia-softwaren.

Det var så ikke nødvendigt her.

Hilsen emj