Strømforsyning.??
Fra : PH

Dato : 02-08-01 16:53

Hej her i gruppen

Jeg står over for at skal købe en ny strømforsyning da min nuværende
forsyning kun er på 235 watt.
Lige nu skal de 235 watt slæbe 2 hardiske samt brænder og dvd-drev.
Men efter jeg har købt en geforce2 gts er systemet blevet lidt ustabil
i mange spil,og jeg har ladet mig fortælle at det er strømforsyningen
der er for lille.
Men hvilken vil i anbefale til billige penge.???????
Den skal min være på 300 watt og skal kunne passe i mit kabinet som
er et aopen hx 45.

Abit bh6
Celly 566@850
256 mb ram
aopen hx 45.

Mvh PH

Fra : Fam. Stephan

Dato : 02-08-01 17:24

bare en standart 300 w, de koster omkring 500,- ellers en low noise..

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-08-01 10:04

Low noise er helt klart at foretrække, de nedsætter
støjniveauet en hel del.
Køb evt. en fra www.studiedata.dk:
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=131

Den koster godt nok 680kr.
www.comelectronics.dk har en low noise til 299kr.,
jeg ved dog ikke hvor støjsvag den er, men prøv

Mvh.
Mikael

Fra : Jakob M

Dato : 03-08-01 12:14

> www.comelectronics.dk har en low noise til 299kr.,
> jeg ved dog ikke hvor støjsvag den er, men prøv

Den side er vist ikke opdateret for nylig. Hurtigste CPU er en 500Mhz PIII
!.

Mvh
Jakob

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-08-01 12:46

www.compumail.dk har den også til 319kr + porto (i alt 369kr).
Billigste 300w u. low noise koster 195kr. + porto (i alt 236kr.) hos www.holm-data.dk eller 194kr. + porto (i alt 239kr.) hos
www.bjtrading.dk/menu.asp!vare=str-2-3.

Mvh.
Mikael

Fra : PH

Dato : 03-08-01 17:04

On Fri, 3 Aug 2001 13:45:55 +0200, "Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> wrote:

>www.compumail.dk har den også til 319kr + porto (i alt 369kr).
> [...]

Mange tak for alle svar.

Jeg tror at jeg bestiller et low noise.
Jeg havde godt nok kigget på et af de billige fra compumail men
jeg har lidt på fornemmelsen at de larmer som en jetjager.

Mvh PH

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-08-01 11:14

Jeg har lige købt en low noise i Zitech for 445,- og den er faktisk ret
støjsvag. Det er godt nok ikke så low noise som noise control, men til den
halve pris kan jeg sagtens leve med de 1-3 db ekstra...
kig evt på edbpriser der har jeg set atx 300w til 200 kr.
hilsen
Thomas

Fra : Format C:\\

Dato : 03-08-01 14:16

Halve pris i Zitech - lyder spændende......