Økologiske sticky rice — hvor?
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-11-09 18:30

Hej gruppe

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe økologiske
sticky rice — enten på nettet (i så fald enten i Danmark, eller
i det mindste inden for EU) eller i Storkøbenhavn?

På forhånd tak.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : smileymas

Dato : 16-11-09 18:44

Klaus Alexander Seistrup wrote:
> [...]
> sticky rice — enten på nettet (i så fald enten i Danmark, eller
> i det mindste inden for EU) eller i Storkøbenhavn?

Thai butikker har sticky rice - prøv bag hovedbanegården.
-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-09 21:10

"smileymas" <smileymaxphoto@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Thai butikker har sticky rice - prøv bag hovedbanegården.

Hovedbanen i København, ja. Der er flere butikker i nabolaget, men den pt.
bedste er imo den, der ligger helt nede i den anden ende af Istedgade -
altså i Enghave-enden (højre side set fra Hovedbanen).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-11-09 20:07

smileymas skrev:

> Thai butikker har sticky rice - prøv bag hovedbanegården.

Jeg prøver, jeg er bare ikke stødt på økologiske endnu…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-09 21:07

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøver, jeg er bare ikke stødt på økologiske endnu.

Med al respekt for sticky rice-producerende lande, så ville jeg nok ikke
tillægge en evt. økologi-forsikring al for stor vægt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-11-09 06:15

Jens Bruun skrev:

> Med al respekt for sticky rice-producerende lande, så ville
> jeg nok ikke tillægge en evt. økologi-forsikring al for stor
> vægt.

Det er muligt, men det er ikke desto mindre dét jeg går efter.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/