Oprette e-mail konto hos TDC
Fra : Mate

Dato : 16-11-09 19:42

Hej.

En af mine venner har en bredbåndsforbindelse hos TDC, og har i et årstid
brugt nettet, men har ikke nogen e-mal adr. og har ikke den CD-rom der
fulgte med ved oprettelsen.
Da TDC er vanskelige at komme i "menneskelig" telefonkontakt med, prøver jeg
her.

Hvordan opretter man en e-mail adr., altså online med TDC, (når man ikke har
en i forvejen)?
Jeg har forsøgt med TDC's program "Mail support", men har indtryk af, at det
mere er til brug for opsætning af "Windows Mail"/ "Outlook Express", men det
er ikke det, der er problemet.

På forhånd tak, hvis der er en der har løsningen.

Mvh Poul.

Fra : Mate

Dato : 16-11-09 19:55

Har fået et fyldestgørende svar !

Mvh Poul.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-09 22:29

"Mate" <mate@novalid.dk> skrev i en meddelelse
> Har fået et fyldestgørende svar !
> Mvh Poul.

Men du vil ikke fortælle, alle de andre, der har læst spørgsmålet om det
;-(

Jan