HiStar i Nordsjælland
Fra : Thomas Makro

Dato : 16-11-09 01:59

For de af os der ikke har fået PMS endnu, kan jeg oplyse, at
søndagsturen afslørede, at der flere steder i Nordsjælland var udlagt
de her dejlige HiStar trafiktællings paddehatte. Jeg påkørte to-tre
stykker, alle i diverse småbyer, lige inden for bygrænse skiltet.

Til forskel fra de HiStar jeg tidligere har påkørt, var disse
tydeligvis af den lille type, som jeg ikke har påkørt før. Når man
påkører den store type, er man ved at blive ejected fra sædet, og
skudt afsted til månen. Men ved påkørsel af disse små HiStar bokse, er
det kun som at påkøre et bump - langt fra så generende som at påkøre
en af de store.

Så nu er i advaret - hvis ellers I stadig kører...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-11-09 10:21

Thomas Makro wrote:
> [...]
> en af de store.
>
> Så nu er i advaret - hvis ellers I stadig kører...

Jep. Så et par stykker forleden monteret midt i vejbanerne, så de var
nemme at undgå.

--
vh
Torben