MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord og Windows 7
Fra : Stampe

Dato : 16-11-09 06:45

Jeg skal hjælpe en med sin bærbare PC som kører Windows 7, hun er kun på
nætværk når hun er i skole. Er det muligt at få fjernforbindelse til hendes
skrivebord når hun sidder bagved firewalls og routere? Og hvordan gør man
det i praksis? Jeg tænker på der kunne side mange på netværket der har åbnet
for mulighed for fjernskrivebord.

Mvh
Allan

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-11-09 08:53

Tag et kig på Teamviewer (http://www.teamviewer.com/da/index.aspx)

Fra : Stampe

Dato : 16-11-09 09:32

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen

> Tag et kig på Teamviewer (http://www.teamviewer.com/da/index.aspx)

Takker ser meget interessant ud vil checke det ud med det samme

Mvh
Allan

Fra : ttoet

Dato : 16-11-09 20:12

"Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk> skrev i en meddelelse
> "Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen

> Takker ser meget interessant ud vil checke det ud med det samme
>
> Mvh
> Allan

Hej.

Da min datter flyttede til København for at studere installerede jeg
Teamviewer på hendes nye notebook. Dette lille program har sparet mig for
mange kørte kilometer, og hende for en masse besværligheder.

Hun er erklæret computermongol, men vil alligevel ikke undvære den, så hver
gang der skal installeres noget nyt. er det mig hun trækker på.

Indtil videre har det hele bare fungeret perfekt. Om det er på hendes egen
internetforbindelse, eller det er universitetets opkobling, er Teamviewer
ligeglad med. Det funker bare!

Skype og Teamviewer komplementerer hinanden glimrende. Når jeg skal
instruere hende i et nyt program, kan jeg fortælle hende hvad jeg laver,
samtidig med at jeg viser det på hendes computer. Det bliver ikke meget
bedre .
Thoeger

Fra : Stampe

Dato : 17-11-09 02:04

"ttoet" <ttoet@invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> instruere hende i et nyt program, kan jeg fortælle hende hvad jeg laver,
> samtidig med at jeg viser det på hendes computer. Det bliver ikke meget
Nu er jeg overbevist Jeg går straks igang..

Mvh
Allan