Æv min hjelm faldt fra hinanden
Fra : Lasse

Dato : 15-11-09 14:46

Æv, her den anden dag på vej hjem larmede min hjelm (Airoh 2000) lidt
mere end den plejede.
Det bekymrede mig desværre ikke noget særligt før 15 km senere hvor
den ene side af hjelmen pludselig gik fri og blottede det halve
ansigt. Resten af turen hjem var ikke så sjov.

Status er at der er en skrue der er faldet ud. Har før været på jagt
efter specialskruer til andre ting, men uden held - hvor ville I lede.
Man kan selvflgelig ogsø købe et helt nyt visir, men det koster nemt
400 kr, og det synes jeg er overkill.

Med venlig hilsen
Lasse

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-11-09 07:16

Lasse wrote:
> [...]
> efter specialskruer til andre ting, men uden held - hvor ville I lede.
> Man kan selvflgelig ogsø købe et helt nyt visir, men det koster nemt

Hos en forhandler. Jeg fik nyt beslag til min 10 år gamle Shoei hos enghave.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-11-09 01:40

On Nov 16, 7:16 am, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Hos en forhandler. Jeg fik nyt beslag til min 10 år gamle Shoei hos enghave.
Ja det' en mulighed.
Andre muligheder er diverse håndværker-værktøjs-butikker, selv om de
dog ikke har alt. Har engang måttet opgive at finde en reservedel pga
amerikansk gevind, den slags har de kun ganske lidt af.
Men ellers kan en maskinarbejder stort set altid "fuske" et eller
andet, så hvis du kender sådan en, så tag hjelmen med ud til ham...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Armand

Dato : 16-11-09 19:56

Lasse skrev:
> [...]
> efter specialskruer til andre ting, men uden held - hvor ville I lede.
> Man kan selvflgelig ogsø købe et helt nyt visir, men det koster nemt

Visirpriser ér overkill

--
Armand
(der netop har opgivet sit forhold til AGV og har købt en velsiddende

Fra : Lasse

Dato : 16-11-09 12:24

Super. Tak for svar drenge.

Prøver et par forhandlere imorgen.