MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mærkeligt Win7 Prob.
Fra : Stampe

Dato : 16-11-09 01:35

Jeg har installeret Windows 7 på en næsten ny Acer laptop, og den kørte som
en "mis" i flere dage den har stået tændt, men efter den har fået lov til at
gå i dvale på batteridrift så er den en ½ time om at starte op og køre
langsomt - hvad kan det være? Jeg har kikket på CPU meteret den bruge ingen
resourcer overhovdet -

Mvh
Allan

Fra : Peter Martinsen

Dato : 16-11-09 16:02

"Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk> wrote in message
> [...]
> køre langsomt - hvad kan det være? Jeg har kikket på CPU meteret den bruge

Hej Allan

Ved ikke hvad problemet skyldes, men hver gang jeg har været i 'dvale'
mister
jeg 2 stk lyddrivere !

Desuden 'fryser' min skærm af og til.

Disse problemer så jeg ALDRIG i Vista (hi)

Mvh Peter

Fra : Stampe

Dato : 16-11-09 17:29

"Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg 2 stk lyddrivere !
>
> Desuden 'fryser' min skærm af og til.
>
> Disse problemer så jeg ALDRIG i Vista (hi)

Hmm det er dumt
- Venter lige og ser om der kommer et par guldkorn mere

Mvh
Allan

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-11-09 18:59

"Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> køre langsomt - hvad kan det være? Jeg har kikket på CPU meteret den bruge

Kan det have noget med dette at gøre:
http://blog.tv2.dk/beep.blog/entry332286.html
--
mvh/Preben

Fra : Stampe

Dato : 17-11-09 02:06

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Kan det have noget med dette at gøre:
> http://blog.tv2.dk/beep.blog/entry332286.html
> --
> mvh/Preben

Interessant -og godt at vide, men mit problem er af en anden art da det er
startup tiden på ½ time som er problemet

Mvh
Allan