MS Windows
briani 27239
Ændre tekst størrelse på internet sider
Fra : Per Nielsen

Dato : 15-11-09 11:43

Hej
hvordan er det lige man ændre tekst størrelsen på internet siderne , må havde trykket på en forkert knap
og nu kan jeg ikke huske hvordan får gjort den normal igen.

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-11-09 11:50

Per Nielsen skrev:

> hvordan er det lige man ændre tekst størrelsen på internet siderne , må havde trykket på en forkert knap
> og nu kan jeg ikke huske hvordan får gjort den normal igen.

Jeg kan ændre det ved at trykke på CTRL og dreje på musens scroll-hjul

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-11-09 17:12

Bemærk at dette ikke ændrer tekststørrelsen men zoomer siden. Ofte vil
dette være bedste løsning men for at ændre kun tekststørrelse vælges
Page | Text Size. (Side |Tekststørrelse).

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Klaus H

Dato : 15-11-09 13:59

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:4affdb3b$0$1683$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> og nu kan jeg ikke huske hvordan får gjort den normal igen.

Ctrl - + forstørrer; Ctrl - - formindsker

Klaus H

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-11-09 17:21

Hej
Det var lige det der skulle til , tak for hjælpen

--
MVH
Per Nielsen