smoothies
Fra : Me&My

Dato : 14-11-09 12:16

Hej

Jeg har fået en blender og vil lave nogle smoothies. Jeg har set nogle
opskrifter, og der kommer der bla. mangosirup eller banansirup i
Jeg har kigget i bilka efter det, men kan ikke finde hvor køber man egentlig
sådan noget?

Hilsen
Me&My

Fra : Max

Dato : 14-11-09 16:03

Hej

> opskrifter, og der kommer der bla. mangosirup eller banansirup i
> Jeg har kigget i bilka efter det, men kan ikke finde hvor køber man
> egentlig sådan noget?

Når det ikke er standardvare starter jeg hos min lokale vin og spiritus
forretning, har de det ikke der, ja så traver jeg invandrebutikkerne
igennem, og har jeg stadigvæk ikke held, ja så går jeg online og
prøver at købe det på nettet.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 14-11-09 16:10

Hej

> Jeg har kigget i bilka efter det, men kan ikke finde hvor køber man
> egentlig sådan noget?

De kan levere det her, kik efter Monin sirup

http://www.mixmeister.dk/

--
Mvh Max

Fra : Emil

Dato : 15-11-09 00:04

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> wrote:

> [...]
>opskrifter, og der kommer der bla. mangosirup eller banansirup i
>Jeg har kigget i bilka efter det, men kan ikke finde hvor køber man egentlig

Smagsgivende sirupper anvendes hovedsageligt af optiske grunde.
Du kan, med fordel, bruge frugterne + dansk honning eller sukker
(glukose) i stedet.

Har du fået købt for mange bananer på tilbud, kan de modne af slagsen
nedfryses i stykker, som din blender kan klare - ca. 3 cm. lange.
Herved opnår du både god smag og en cremet konsistens.
Det samme gælder andre _modne_ frugter og bær.

m.v.h. Emil

Fra : Me&My

Dato : 15-11-09 10:35

Hej med jer

Nethandel?? Selvfølgelig, hvorfor har man ikke tænkt på det...Tak for
linket..

Fryse bananer ned?? Okay, det vidste jeg ikke man kunne, og jeg som smider
mange ud af dem..Hmm, det er vist slut nu hvor der skal laves smoothies..Tak
for det gode råd.

Hilsen
Me&My