MS Windows
briani 27239
Server error ??
Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 14-11-09 12:35

Hej.

Jeg har dyrket lidt slægtsforskning og har i denne forbindelse ofte været
inde på hjemmesiden "Statens Arkiver Arkivalieronline"
(http://www.arkivalieronline.dk) for at søge i gamle folketællinger og
kirkebøger.
Pludselig kan jeg ikke mere logge på og får denne fejlmeddelelse:

Server Error in '/' Application.

SQL Server does not exist or access denied.
current web request. Please review the stack trace for more information
about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: SQL Server does not
exist or access denied.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web
request. Information regarding the origin and location of the exception can
be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException: SQL Server does not exist or access denied.]
System.Data.SqlClient.ConnectionPool.GetConnection(Boolean&
isInTransaction) +552
System.Data.SqlClient.SqlConnectionPoolManager.GetPooledConnection(SqlConnectionString
options, Boolean& isInTransaction) +372
System.Data.SqlClient.SqlConnection.Open() +384
aotst02._Default51.btnLogin_Click(Object sender, EventArgs e) in
c:\inetpub\wwwroot\aotst02\Default.aspx.vb:110
System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +108
System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String
eventArgument) +57
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler
sourceControl, String eventArgument) +18
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1292

Både Bruger ID og Password ER de samme som jeg har brugt indtil nu.
Jeg kører 64-bit Windows 7 og Internet Explorer 8.

Er der nogen der kan forklare mig hvad der er galt???

Venlig hilsen
Jørgen

Fra : Stampe

Dato : 14-11-09 13:31

"Jørgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kirkebøger.
> Pludselig kan jeg ikke mere logge på og får denne fejlmeddelelse:

-> Snip

Hej Jørgen

Du må fat i dem der har med hjemmesiden at gøre, det er ikke et "Windows"
problem men et problem på en webserver et eller andet sted

Mvh
Allan