Bluetooth adgangskode
Fra : nederbasse

Dato : 12-11-09 22:11

Hejsa

Jeg vil gerne bruge et Nokia Bluetooth BH-104 Bluetooth headset til min
Nokia 2760, jeg kan finde jeadsettet og vælge det men så skal jeg angive en
adgangskode

Jeg har ikke oprettet en kode og i manualen står at man skal oprette en kode
første gang man forbinder til enheden men efter jeg har indtastet en kode
kommer den med: Binding mislykkedes

Hvad gør jeg ?
(jeg er total mobil analfabet)

Lars

Fra : simon

Dato : 12-11-09 22:29

nederbasse skrev:
> [...]
> første gang man forbinder til enheden men efter jeg har indtastet en kode

Det plejer at være 0000 eller 9999
altså fire ens tal.
/simon

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-11-09 22:41

"simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det plejer at være 0000 eller 9999
> altså fire ens tal.
> /simon

Det er 0000.
Dansk brugsanvisning kan i øvrigt findes her:
http://europe.nokia.com/appmanager/UnitedStatesEnglishEUROPE_NOKIA_COM_3/Get_support;JSESSIONID_NCOM=pk3tK8QHPnLw0RpbXBJPq6S1QyhS0RnQyrfRYQ2RVYnqmVGfCVJq!-1300624229?_nfpb=true&_windowLabel=T299309488591233234417776&_pageLabel=P2298548&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FEMEASupportTool%2Fbegin&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

Kurt

Fra : nederbasse

Dato : 12-11-09 22:42

"simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det plejer at være 0000 eller 9999
> altså fire ens tal.
> /simon

Det kunne godt være det men nu kommer den med 'synlighed'
hvad skal det stå på?

Lars

Fra : simon

Dato : 12-11-09 22:49

nederbasse skrev:
> "simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne godt være det men nu kommer den med 'synlighed'
> hvad skal det stå på?
>
> Lars

Så vidt jeg kan se på min W760i, står den på "Vis telefon"
/simon

Fra : Leif Neland

Dato : 12-11-09 23:32

nederbasse skrev:
> "simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne godt være det men nu kommer den med 'synlighed'
> hvad skal det stå på?

Synlighed betyder at telefonen med mellemrum råber ud "Jeg er larses
telefon, vil nogen lege med mig?"

Hvis du vil være promiskuøs og risikere virus og datatyveri og spionage,
så vær bare synlig.

Hvis din telefon og og headset regner med med at være monogame, så skal
den ikke være synlig.

Nogle telefoner kan sættes til at være synlig et stykke tid, og derefter
automatisk blive usynlig.

Leif