MS Windows
briani 27239
netbook problem?
Fra : RK

Dato : 12-11-09 17:43

Har lige købt en Acer netbook til datteren. Manualer, strømforsyning, ja alt
var pakket nydeligt ind. Da vi startede PCen undrede vi os over at windows
startede op, uden installation??
Alt virker tilsyneladende og der ser ikke ud til at være installeret
programmer eller andet der ikke skal være der. Dog har en eller anden
skrevet sit navn (Arabisk klingende) og været inde og vælge Arabisk
forskellige steder. Da PC'en virker o.k. ville jeg egentlig helst bare
fjerne sporene efter denne person (min datter skulle ind på en venindes
profil på MSN her var teksten også på Arabisk, ligesom google)??

Fra : RK

Dato : 12-11-09 19:00

"RK" <nogen@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fjerne sporene efter denne person (min datter skulle ind på en venindes
> profil på MSN her var teksten også på Arabisk, ligesom google)??

Glemte at sige: Forespørgslen drejer sig om windows 7!

Fra : JSH [9800]

Dato : 12-11-09 19:13

Når pc-en starter op kan du vælge at lave en ny installation. Windows
recovery.