MS Windows
briani 27239
win7 synctoy
Fra : Jørgen

Dato : 11-11-09 18:42

Jeg har lige opgraderet windows Vista til Win7, og nu vil jeg gerne
installere synctoy.
Det kan jeg ikke. På microsofts hjemmeside kan jeg se at den skal bruge .NET
Framework - men tilsyneladende kan degt ikke køre i win7.
Der er også noget der hedder Sync Framework - det har jeg prøvet at
installere - men måske i en forkert version? Det mislykkedes.
Hjælp venligst

mvh
Jørgen

Fra : E. Blatch

Dato : 13-11-09 17:43

"Jørgen" <joergen@nyerup.dk> wrote in message
> [...]
> Der er også noget der hedder Sync Framework - det har jeg prøvet at
> installere - men måske i en forkert version? Det mislykkedes.

Jeg har den seneste udgave af Synctoy (version 2.1 fra den 19-10-2009) på en
Win7 maskine - uden problemer!
Har ikke installeret noget Framework, ud over det Synctoy selv installerer.

Du kan downloade version 2.1 herfra:
http://tinyurl.com/yjuda5u

vh/
E. Blatch

Fra : Jørgen

Dato : 13-11-09 23:02

"E. Blatch" <elmo-blatch@notmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en Win7 maskine - uden problemer!
> Har ikke installeret noget Framework, ud over det Synctoy selv

Tak for svaret. Når jeg klikker på linket havner jeg på en microsoft
hjemmeside med to mulige downloads - hvilken version skal jeg vælge? Den ene
hedder:
SyncToySetupPackage_v21_x64.exe - den anden hedder det samme - bortset fra
at der står x86.

Den første er 3,5 MB - den anden er 2,9 MB.

Jeg mener også i mellemtiden, at have set at .NET Framework ihvertfald var
integreret i en beta-version af Windows7 - så måske er den med.

Dog står der på downloadsiden under systemrequirements, at det kan køre på
win XP, Vista, win7 - og at det kræver .NET Framework - men det gør det nok
også for XP og Vista - men måske ikke for win7.

mvh

Jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-11-09 23:42

"Jørgen" <joergen@nyerup.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at der står x86.
>
> Den første er 3,5 MB - den anden er 2,9 MB.

Den første er til dem som kører 64 bit styresystem og den anden (x86) er til
32 bit, som de fleste kører med.

Kurt