MS Windows
briani 27239
Skype...
Fra : FJ

Dato : 11-11-09 16:58

Kan man - og i givet fald - hvor... slette korrespondancen ført på Skype...
I Messenger kan man slette meddelelser i 'meddelelsesoversigt'... men hvor i
Skype?

Mvh
FJ

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 11-11-09 17:15

On Wed, 11 Nov 2009 16:58:04 +0100, "FJ" <finefinn@mail.tele.dk>
wrote:

>Kan man - og i givet fald - hvor... slette korrespondancen ført på Skype...
Prøv at kigge på: Finktioner, Indstillinger, privatliv, (avanceret) ?

/Hans

Fra : FJ

Dato : 11-11-09 18:00

Hej Hans...
Det gjorde jeg... altså kiggede som du foreslog, og det kan lade sig gøre at
slette samtalerne, men man sletter dem ikke enkeltvis, Per, som man ellers
kan i Messenger, men alle samtaler... så har man et valg...
Tak for svaret!

Mvh
FJ

Fra : Per H

Dato : 11-11-09 17:20

wrote:

>Kan man - og i givet fald - hvor... slette korrespondancen ført på Skype...
>I Messenger kan man slette meddelelser i 'meddelelsesoversigt'... men hvor i
>Skype?

Jeg kan heller ikke finde det, så jeg tror faktisk ikke at muligheden
er til stede.

per