Gmail og Google Groups
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 11-11-09 17:09

Hej gruppe

Jeg bruger en gmail-konto til at abonnere på forskellige mailgrupper hos
Google Groups. Det har fungeret fint ind til august i år, herefter er
jeg holdt op med at modtage kopier af mine egne meddelelser sendt til
gruppen. Det generer mig, for jeg vil gerne kontrollere at de når frem
og hvornår de bliver sendt ud.

Er der nogen her der kender til problemet?

Jeg har ledt i mine spam-filtre uden held.

Mon Google har indført en funktion så man ikke modtager kopi af sine
mails til sin Gmail-konto? Jeg kan ikke finde det dokumenteret nogen steder.

mvh,
Mikkel

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-11-09 23:59

Den 11.11.2009 17:09, skrev Mikkel Moldrup-Lakjer bl.a.:
> [...]
>
> Mon Google har indført en funktion så man ikke modtager kopi af sine
> mails til sin Gmail-konto? Jeg kan ikke finde det dokumenteret nogen

I Google Groups kan du jo se dine egne indlæg med det samme i gruppen,
så hvorfor vil du have en kopi?

--
Niels

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 12-11-09 02:44

Niels P Sønderskov skrev:

> I Google Groups kan du jo se dine egne indlæg med det samme i gruppen,
> så hvorfor vil du have en kopi?

Først og fremmest for at verificere distributionen. Med Yahoo Groups har
jeg erfaring for at der kan gå lang tid mellem indløb i gruppen og
udsendelse af mail. Det er vist ikke så stort et problem med Google, men
jeg vil gerne kunne verificere det.

Det er muligt det er et problem hos min Gmail, for mine egne indlæg til
Yahoo Grupper modtager jeg tilsyneladende heller ikke mere.

Mikkel