Gruppen på Facebook
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-11-09 12:34

Tillad mig endnu engang at gøre opmærksom på gruppen, som har en fan
side på Facebook.

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=55409755078

Det er altid lidt sjovt at få sat ansigt på folk. Mange af jer har jeg
faktisk mødt i virkeligheden.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-11-09 14:33

On 2009-11-11 12:33:38 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) said:

> [...]
>
> http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=55409755078
>
> Det er altid lidt sjovt at få sat ansigt på folk. Mange af jer har jeg

Det er en gruppe og grupper er man medlem af, ikke fan ;) Men der sker
åbenbart ikke noget i den gruppe, så er det en opfordring til at
diskutere der eller? Jeg har meldt mig til gruppen, så der er et ansigt
på, men det kan også ses i min facebook side i min signatur.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-11-09 22:40

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> [...]

I nogle tilfælde har du endda mødt personens forældre uden at have mødt
personen selv

> [...]
> diskutere der eller? Jeg har meldt mig til gruppen, så der er et ansigt
> på, men det kan også ses i min facebook side i min signatur.

Jeg er også medlem, men som nogen engang skrev, så er det lidt underligt
at lave en gruppe om en gruppe. Så kan vi sidde i Facebook og diskutere
diskussionen på nyhedsgruppen. Det minder lidt om Lego Star Wars, hvor
man vil lave en film over det franchise, Lego har på Star Wars spillene,
som er et franchise på filmene Star Wars.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-11-09 23:37

> [...]
> vil lave en film over det franchise, Lego har på Star Wars spillene, som

det er meget moderne med meta-sociale medier ...

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-11-09 07:56

> I nogle tilfælde har du endda mødt personens forældre uden at have mødt
> personen selv

Ja det er rigtigt. De er i øvrigt meget rare og behagelige, men det er
jo også den opfattelse jeg har af dig.

Får I Skypet lidt engang imellem?

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-11-09 17:07

> Ja det er rigtigt. De er i øvrigt meget rare og behagelige, men det er
> jo også den opfattelse jeg har af dig.
>
> Får I Skypet lidt engang imellem?

Naarj, det må jeg tilstå. Jeg sagde det også til dig. Det er helt
umuligt at lære mine forældre at bruge computeren til noget spændende.
De vil bare kunne skrive. Jeg har endda over telefonen hjulpet vist min
far, hvordan han sætter sproget om til dansk igen. Han var ikke meget
for, at det pludselig var engelsk. Bare det at skulle stille sig om til
det, er for meget for ham. Nu skal jeg derover næste weekend. Så kan jeg
se, hvad du har lavet ved hans computer og måske hjælpe ham til at bruge
noget af det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-11-09 18:02

> [...]
> det, er for meget for ham. Nu skal jeg derover næste weekend. Så kan jeg
> se, hvad du har lavet ved hans computer og måske hjælpe ham til at bruge

OK. Ja det er jo ærgerligt at have sådan en lækker Mac og så slet ikke
bruge den til noget som helst.

Han var dog noget imponeret over Kung Fu Panda kvaliteten.

Underligt at de ikke vil Skype med børnebørnene?!

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-11-09 00:06

> OK. Ja det er jo ærgerligt at have sådan en lækker Mac og så slet ikke
> bruge den til noget som helst.
>
> Han var dog noget imponeret over Kung Fu Panda kvaliteten.
>
> Underligt at de ikke vil Skype med børnebørnene?!

Vi er vist ikke så romantisk-nostalgiske i vores familie. Børnebørnene
gider sikkert heller ikke Skype med dem. Jeg skal da gerne prøve at
presse lidt på, når jeg er derovre næste gang.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-11-09 22:24

Henrik Münster skrev:

> De vil bare kunne skrive. Jeg har endda over telefonen hjulpet vist min
> far, hvordan han sætter sproget om til dansk igen. Han var ikke meget

Installer TeamViewer på hans maskine. Din tjans som hjælpsom søn vil
blive mærkbart lettere :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-09 09:28

> Installer TeamViewer på hans maskine. Din tjans som hjælpsom søn vil
> blive mærkbart lettere :)

Den har jeg installeret.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-11-09 18:00

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Den har jeg installeret.

På Dr Münster Seniors maskine?

VED han det?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-09 23:44

> På Dr Münster Seniors maskine?
>
> VED han det?

Ja naturligvis. Ellers skal man jo derned hvergang han skal have hjælp.
Nu kan jeg hjælpe remote selvom vi praktisk talt er naboer.