E-Mail
webnoob 5265
Skjule mailadresse i Google Groups
Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-11-09 03:08

Hvordan skjuler jeg min mailadresse i Google Groups, eller indsætter
noget 'antispam'? Når jeg forsøger, insisterer Google Groups på at
sende noget til den nye adresse, men den eksisterer jo ikke.

Lige nu har jeg to indlæg ude med min rigtige adresse, så robotterne
har sikkert allerede høstet mig

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-11-09 12:01

Kurt Hansen skrev:

> Hvordan skjuler jeg min mailadresse i Google Groups, eller indsætter
> noget 'antispam'? Når jeg forsøger, insisterer Google Groups på at
> sende noget til den nye adresse, men den eksisterer jo ikke.

Jeg ved ikke om det virker, men prøv at lade din adresse slutte
med invalid således:

   kurt@histogpist.invalid

Det kan være at Google forstår "invalid" som netop er beregnet
til at bruges som ugyldig adresse. Du kan også gøre sådan hvis du
vil afsløre din rigtige adresse for andre deltagere:

   fornavn@servernavn.dk.invalid

men jeg ved ikke om sådan en adresse vil blive høstet.

--
Bertel

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 11-11-09 15:32

Kurt Hansen skrev:
> [...]
> sende noget til den nye adresse, men den eksisterer jo ikke.
>
> Lige nu har jeg to indlæg ude med min rigtige adresse, så robotterne

Opret en mailadresse (for eksempel en gmail adresse),
der ikke har andet formål?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-11-09 16:06

Jørgen Farum Jensen wrote:
> Opret en mailadresse (for eksempel en gmail adresse),
> der ikke har andet formål?

Det kan jeg tilslutte mig. Jeg bruger en "rigtig" gmail adresse i mine
usenet indlæg. Jo, jeg får en del spam, men gmails filter er faktisk ret
godt.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-11-09 20:00

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kan jeg tilslutte mig. Jeg bruger en "rigtig" gmail adresse i mine
> usenet indlæg. Jo, jeg får en del spam, men gmails filter er faktisk ret
> godt.

Min mailadr. til grupperne er også valid, og jeg lavede en hvori ordet
nospam indgår. Derved ser det ud til, at mange af robotterne sorterer mig
fra, da de tror, at min mailadr. ikke er valid, fordi ordet nospam indgår.
Jeg får stort set aldrig spam på denne adresse.
TDC er også gode til at sortere fra, men når jeg endelig får lidt, så er det
typisk på nogle andre mailadr. jeg har.
Desuden har jeg lavet en mailadr. som er magen til, hvor ordet nospam ikke
indgår, således at dem der tror, at de skal fjerne nospam fra min mailadr.
også rammer mig, hvis de har fjernet nospam.

Kurt