Thunderbird
Fra : Vidal

Dato : 11-11-09 11:01

Jeg besluttede at fjerne Google Desktop. Efter reboot
var der forsvundet en af mine newsgrupperinger, hvis
det hedder det.

2 andre var tilbage, men underligt nok, hver gang jeg
klikker på en gruppe i det jeg kalder news.inet.tele.dk
spørges der, Ønsker du at abbonere på (f.eks.) dk.politik?

Er der en måde, jeg kan bringe den tilbage til sin tidligere
tilstand.

Jeg ved ikke om de to ting har noget med hinanden at gøre.

Det har ikke påvirket min astrawebkonto.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-11-09 13:32

Vidal skrev, Den 11-11-2009 11:01:
> Er der en måde, jeg kan bringe den tilbage til sin tidligere
> tilstand.

Jeg foreslår, at du sletter kontoen og opretter den igen. Hvis du
noterer dig, til hvilket tidspunkt alle medelelser er læst og besvaret,
kan du efter genoprettelse af abonnementer datosortere og markere som
læst indtil det noterede tidspunkt.