iPhone manual skærm rotering ??
Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 10-11-09 23:44

Er ved at blive skør over den auto rotering af skærmen på iPhone når man
ligger ned kan det ikke styres manuelt

Mvh

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-11-09 23:44

<address_is@invalid.invalid> wrote:

> Er ved at blive skør over den auto rotering af skærmen på iPhone når man
> ligger ned kan det ikke styres manuelt

ikke globalt ... men mange App's har efterhånden en "don't auto rotate"
funktion ..

/thomas

Fra : jagge

Dato : 11-11-09 21:35

> ikke globalt ... men mange App's har efterhånden en "don't auto rotate"
> funktion ..

Ok det er sgu minus genialt. Undrer mig MEGET at ikke en Apple udvikler
har ligget på divanen med sin Iphone. Jeg synes det er en stor gene.

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-11-09 21:46

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Ok det er sgu minus genialt. Undrer mig MEGET at ikke en Apple udvikler
> har ligget på divanen med sin Iphone. Jeg synes det er en stor gene.

Lav en bug report i radar ...

/thomas

Fra : jagge

Dato : 13-11-09 09:18

> Lav en bug report i radar ...

Kan du lige forklare den lidt mere ? Er det software, web eller ?

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-11-09 09:51

> Kan du lige forklare den lidt mere ? Er det software, web eller ?

<https://bugreport.apple.com/cgi-bin/WebObjects/RadarWeb.woa>

/thomas

* og ja, du skal være ADC medlem, men det er gratis at lave et "ADC
Online Membership"

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-09 12:26

Hej,

> Kan du lige forklare den lidt mere ? Er det software, web eller ?

Det er bare Thomas som snakker indforstået. Det er kælenavnet for Apples
bug report website:

https://bugreport.apple.com/

Kræver at du har et Apple ID og ADC eller iPhone-udvikler medlemsskab, svjv.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/