Japansk filmtitel efterlyses
Fra : svenderiknathan

Dato : 10-11-09 10:29

Filmen handler om en ældre japansk kvinde, der efter sin mands død
ikke vil være til besvær for sin søn (eller svigersøn) og derfor
optræder selvdestruktiv. Jeg tror handlingen foregår for 100-200 år
siden.
Filmen blev anmeldt og vist på DR i 70 eller 80-erne.
mvh
Svend Erik

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-11-09 20:30

svenderiknathan skrev:

> [...]
> for 100-200 år siden.
> Filmen blev anmeldt og vist på DR i 70 eller 80-erne.

Kan det være denne, Balladen om Nara Yama?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ballad_of_Narayama_(1983_film)

--
Herluf :·)

Fra : svenderiknathan

Dato : 12-11-09 09:36

On 10 Nov., 20:29, "Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJ...@privat.dk>
wrote:

> Kan det være denne, Balladen om Nara Yama?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ballad_of_Narayama_(1983_film)
>
> --
> Herluf :·)

Ja. Mange tak for assistancen. Nu skal jeg ud og lede efter en dvd-
udgave.

mvh
Svend Erik

Fra : svenderiknathan

Dato : 14-11-09 10:14

On 12 Nov., 17:36, svenderiknathan <svenderiknat...@gmail.com> wrote:

> Ja. Mange tak for assistancen. Nu skal jeg ud og lede efter en dvd-
> udgave.
>
> mvh
> Svend Erik

Har fundet og købt den hos cd.wow.com for omkring 100 kr.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-11-09 19:59

svenderiknathan skrev:
>>> Herluf:

> Har fundet og købt den hos cd.wow.com for omkring 100 kr.

Til lykke med det. Nu håber jeg da at det er den rigtige film.
Men selvom det er 26 år siden, husker jeg den som rigtig god.

--
Herluf :·)