MS Windows
briani 27239
Dele en fil
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-11-09 14:37

Total Commander har en mulighed for at dele en
fil i flere stykker. Jeg har imidlertid det
problem at jeg ikke selv kan bestemme størrelsen
på stykkerne.

Det drejer sig om nogle temmelig lange radioudsendelser
i mp3-format,som jeg gerne vil kunne hakke i lidt mindre
stykker.

Kender noget et programs som er godt til det?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-11-09 15:16

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> skrev :

>Det drejer sig om nogle temmelig lange radioudsendelser
>i mp3-format,som jeg gerne vil kunne hakke i lidt mindre
>stykker.

Cool MP3 Splitter & Joiner 2.02 er en mulighed.

http://www.yaosoft.com/
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-11-09 15:18

Eller http://mp3splt.sourceforge.net/mp3splt_page/home.php

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-11-09 20:28

Kerim Ellentoft skrev:

> Eller http://mp3splt.sourceforge.net/mp3splt_page/home.php

Tak for det. Cool Splitter løser opgaven meget fint.
Den fra sourceforge.net ser også godt ud, men jeg
jeg synes nok installationsprocessen for Windows
er lidt kompliceret, hvis man ikke lige er vild
me kommandolinjestyring.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-11-09 07:13

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> wrote in message
> Total Commander har en mulighed for at dele en
> fil i flere stykker. Jeg har imidlertid det
> problem at jeg ikke selv kan bestemme størrelsen
> på stykkerne.

Så skal du prøve igen. Jeg har lige brugt TC til at dele en fil op i stykker
på "47 k" = 48128 bytes.