MS Windows
briani 27239
adgang nægtet /Win 7
Fra : Per H

Dato : 10-11-09 13:48

Jeg bruger Forte Agent til news, og har lige instaleret det i win 7.
problemet er at jeg ikke kan gemme i "ini" filen. "adgang nægtet"
det ser også ud til at de andre filer også er beskyttet, på en måde,

filerne er ikke skrivebeskyttet, ifgl Norton comander.

er det win 7 der sætter sikkerhedsgrænser??
hvad gør jeg

per

Fra : emjeppesen

Dato : 10-11-09 15:26

Per H skrev:

>hvad gør jeg

Jeg tog bare og flyttede hele den gamle mappe med Forte Agent over på
win7.

Hilsen emj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-09 15:57

Jeg ser at du har den seneste version og der burde ikke være problemer
med den. Hvis du installerede til C:\programmer\... vil du dog have et
problem hvis du samtidigt valgte at bruge Agents gamle format.
Du kan løse dette ved i stedet at installere til f.eks. C:\Agent\.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Per H

Dato : 10-11-09 16:35

On Tue, 10 Nov 2009 15:56:51 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Jeg ser at du har den seneste version og der burde ikke være problemer
>med den.

HAHA, det var fordi jeg skulle genstarte..

Nu kører det

per